7 הרגלים שהייתם בטוחים שהם ממש טובים לכם אבל הם בעצם ממש לא!

מה אנחנו כבר רוצים? לחיות נכון, להיות בריאים, להיות שמחים.

הנה כמה דברים שהוכחו כמועילים: לעשות ספורט, לאכול יותר פירות וירקות ופחות סופגניות, במבה וקולה, לצפות פחות בחדשות.

הנה כמה דברים שהוכחו כלא יעילים: לשתות אקונומיקה, לרכב על אופניים חשמליים באמצע הכביש, לצאת מהמלון באמסטרדם בלי כרטיס ביקור של המלון, לקרוא לחברה שלך בטעות בשם של האקסית.

והנה כמה דברים שהייתם בטוחים שכדאי לעשות, אבל מסתבר שממש ממש לא:

1. צריכת מולטי-ויטמינים.

צריכת מולטי-ויטמינים לא הוכחה באופן מדעי כיעילה במניעת מחלות, שיפור הזכרון או הבריאות הכללית. מדענים בארה”ב ערכו ניסוי שהקיף כ450.000 איש ומצאו שאם כבר, אז להיפך.
וסבתא רבא שלי היתה אומרת: מעולם לא ראיתי ויטמין, אי לכך אני לא מאמינה בהם. היא נפטרה צלולה וחדה בגיל 102. תודה ששאלתם.

Credit:

2. ג’ל אנטי-בקטריאלי שאינו מכיל אלכוהול.

ובכן, תשמחו לדעת שג’ל החיטוי אכן יעיל מאד. ז’תומרת, זה שהוא עם לפחות 60% אלכוהול. לגבי הג’ל נטול האלכוהול, נאמר זאת בעדינות – אתם מוזמנים למרוח אותו על השיער, כי מעבר לזה הוא לא באמת עושה משהו.
וזיכרו – המין האנושי שרד יפה מאד עד עכשיו גם בלי להסתובב עם בקבוקי ג’ל בתיק. ברוך הממציא מים וסבון.

Credit:

3. אויב האנושות – מונוסודיום גלוטמט.

מסתבר שכדי לסבול מסחרחורות וכאבי ראש, כמצופה מהשפעת מונוסודיום גלוטמט, עליכם לצרוך 3 גרמים שלמים של החומר, כשהוא נקי. לא משהו שאמור לקרות לכם. מצד שני, המזון אליו מוסיפים מונוסודיום גלוטמט הוא לא משהו. אז תעשו את הבחירה.

Credit:

4. סדנאות ניקוי רעלים.

כן אני יודע, בדיוק חזרתם משבוע צום מיצים ושתיקה באוהל ראש טוב במדבר שלבקת, אז אל תתבאסו אבל –
כל מומחי התחום, פה אחד, קובעים נחרצות שאין בניקוי הרעלים דבר, ושהגוף יודע להתמודד לבד עם כל מה שיש בו.
אז אם יש לכם כשל תפקודי כבד, הגיע הזמן פשוט להפסיק עם האלכוהול.

Credit:

5. צריכת ירקות ופירות אורגניים.

טוב, זה לא בדיוק ככה. גידולים אורגניים הם אכן מומלצים יותר, אך שימו לב-
ברב המדינות אין אכיפה או דרישה מהמשווק לגבי איכות הגידולים והוא למעשה יכול לסמן “אורגני” כל מה שבא לו.
מה שאומר, שאלא אם אתם ממש יודעים איך גידלו את המלפפון שלכם, רב הסיכויים הם שפשוט שילמתם יותר על מלפפון עם מדבקה.

Credit:

6. חימום במיקרוגל –

אנשים רבים נמנעים משימוש במיקרוגל מהסיבה שחימום המזון פוגם לגמרי במרכיבים התזונתיים שבו, אך למעשה הוכח שדוקא חימום בתנור, כיוון שהוא לוקח יותר זמן, פוגע במזון יותר.
ספרו את זה לבורקס שחיממתם במיקרו 10 שניות יותר מדי.

Credit:

7. מזון דל-שומן.

שומן הוא אחד המרכיבים שהגוף שלנו צורך בשביל לשמור על תפקוד תקין. צריכת תחליפים דלי שומן היא לא הדיאטה המומלצת ע”מ להיפטר מקלוריות, מה גם שבהרבה מקרים המוצרים הללו מכילים יותר סוכר כפיצוי על דלות השומן. אז שימו לב.
וחוץ מזה, זה גם לא טעים.

Credit:

מקור: brightside

אהבתם? שתפו עם החברים:



קבלו כתבות חדשות בנושא
טיפים ורעיונות מדליקים ישירות למייל