8 הרגלים מגעילים שלא היה לכם מושג עד כמה הם חשובים לבריאות שלכם!

מה ההרגל שהייתם רוצים לשנות? אולי הייתם רוצים לעשות יותר ספורט, אולי לאכול ארוחת ערב מוקדמת, ואולי יש לכם הרגל די מגעיל שאתם עושים בחדרי חדרים והייתם מתים להיפטר ממנו…

אבל רגע! לפני שאתם ממהרים לשנות הרגלים, מסתבר שלחלק מההרגלים המגעילים ביותר יש דווקא יתרונות בריאותיים שלא היה לכם מושג על קיומם. ריכזנו לכם 8 הרגלים שתתפלאו לגלות שהם דווקא טובים עבורכם!

1. פיפי במקלחת

בואו נודה, לא נעים לדבר על פיפי במקלחת בקול רם, אבל חוקרים גילו כי כמעט 75% מהאנשים עשו את זה לפחות פעם אחת בחייהם (אם תשאלו אותנו, 100% מהאנשים עושים את זה).

למעשה, אין סיבה להתבייש – חומצת שתן ואמוניה הנמצאים בפיפי יכולים לעזור למנוע זיהומים פטרייתיים על הבהונות. וגם קחו בחשבון שאם אתם עושים פיפי במקלחת, תוכלו לחסוך קצת כסף על נייר טוואלט!

2. יריקות

כולם מסכימים שלראות מישהו יורק זה לא כל כך נעים, ואפילו מגעיל, במיוחד אם זה נעשה במקומות ציבוריים. למרות זאת, בזמן אימון כושר יריקה עשויה לעזור לכם לנשום ביתר קלות!

בדרך כלל, אתם נושמים דרך האף – הוא מחמם את האוויר והופך אותו לח יותר, ובצורה זו מאפשר לגוף לספוג חמצן ביעילות רבה יותר.

אבל בשעת אימון, אתם נוטים לנשום דרך הפה וכתוצאה מכך מייצרים יותר רוק אשר מפריע לדפוסי הנשימה. לכן, זה נורמלי לחלוטין להיפטר ממנו בדרך של יריקה!

3. לעיסת מסטיק

למרות שלמסטיק אין יתרונות תזונתיים, הוכח מדעית כי לעיסתו יותר אפקטיבית מקפאין.

מסטיק יכול לעזור לכם להתמקד, לחדד את הזיכרון, להפחית את הלחץ, ולאזן את ההורמונים על ידי העלאת רמת הקורטיזול.

4. פלוצים, פוקים ומה שביניהם

גם אם אתם לא מודעים לזה, הגוף משחרר גזים בערך 14 פעמים ביום וכ-3-5 פעמים במהלך השינה.

מערכת העיכול שלכם מתחילה לייצר פחמן דו חמצני ומתאן בערך 6 שעות לאחר אכילה והפלוצים מסייעים לגוף להיפטר מהם. אם אתם מנסים להתאפק ולהחזיק את זה בפנים, זה עלול לגרום לכאב בטן או תחושת נפיחות – חבל!

דף 1 מתוך 2

אהבתם? שתפו עם החברים:



קבלו כתבות חדשות בנושא
כתבות כאלו ישירות למייל