8 סודות של דיאטנים שאתם חייבים להכיר כדי להשיג את הגזרה שתמיד רציתם!

כולנו רוצים להוריד במשקל ללא מאמץ. תכלס באופן אישי, החלום הכי גדול שלי הוא לרזות על ידי אכילת קרמבואים אבל לצערי, מניסיון, זה לא ישים.

לא יעזור כלום –  כדי להוריד במשקל צריך לאכול פחות ולזוז יותר. זו הנוסחה הנכונה והיחידה שתכלס עובדת.

אבל עד שנמצא את הכוח לעשות את השינוי הגדול, הנה כמה טיפים שיעזרו להכיר את ההמלצות האחרונות על ידי תזונאים מובילים ומומחי הפחתת משקל.

הטיפים לא מהווים תחליף לפעילות גופנית, אבל הם לגמרי יכולים לסלול ולהקל את הדרך לשינוי הגדול! בהצלחה!

1. הגדירו את המטרות שלכם באופן ברור.

להגדיר לעצמכם את מספר הקילוגרמים אותו אתם רוצים לאבד זו מטרה גרועה. תראו את הדוגמאות מטה… המטרה הנכונה צריכה להיות הקטנת אחוזי השומן והגדלת מסת השרירי. תזונה נכונה ופעילות גופנית קבועה, יעזרו לכם להשיג את זה.

Credit:

Credit: © imgur © mensfitness

2. שימרו על נוסחת ה -1/1/4.

אם תשמרו על היחס בין החלבונים, השומנים, והפחמימות בתזונה היומית שלכם, הדרך לגזרה נכונה סלולה לכם. הנוסחה היא: 1 גרם חלבון, 1 גרם שומן, ו- 4 גרם פחמימות לכל 1 ק”ג של משקל הגוף. יחס זה עשוי להשתנות בהתאם לסגנון החיים ומתחים שונים. הכי חשוב זה להרגיש שהגוף שלכם מסופק ומקבל מגוון רחב של חומרי מזון הדרושים לו. שכחו מדיאטות המונו בסגנון דיאטת האשכולית וכו’! דבר חשוב נוסף הוא משטר צריכת הנוזלים: על כל קילו, צרכו לפחות 30 מ”ג מים.

3. צלמו את כל הגוף שלכם באופן קבוע.

אם החלטתם ברצינות לשקול מחדש את ההרגלים שלכם ולקבל גוף חדש, בדיוק בזמן לעונת הקיץ, צלמו את עצמכם! עשו זאת כל שבוע! מחקר שנעשה לאחרונה, הראה כי אנשים דבקים בתכניות תזונה כשהם עוקבים אחרי השינויים בגופם באופן קבוע, ולרוב מגיעים ליעדים שהציבו לעצמם. לפי מדענים, עדות כזו של תיעוד המתניים שלכם (למשל) הולכות וקטנות, זו זריקת מוטיבציה אמיתית!

Credit:

Credit: © youtube

4. עממו את האורות לפני שאתם מתיישבים ליד השולחן.

מעבר לרומנטיקה, רוב הסיכויים שתשיגו גם אכילה נכונה ומועטה יותר. תאורה רכה ידועה כמפחיתת תיאבון.

Credit:

Credit: © pixabay

5. התחילו לכתוב יומן.

לא, אתם לא צריכים לכתוב תיאורים חיים של האימונים ותוכניות התזונה שלכם. כתבו על המועקות שלכם. עובד, על פי מחקרים בעיקר על נשים: הוכח שנשים אשר מבלות 15 דקות בכל יום בכתיבת הבעיות והדאגות שלהן על דפי יומן, יכולות לאבד כ- 2.2. קילו ב-3 חודשים ללא דיאטה. זה לא מפתיע… כתיבה על קשיים עוזרת להיפטר ממתח שלרוב אנחנו מפצים עליו בעזרת מזון.

Credit:

Credit: © pixabay

6. הקשיבו לסוג הנכון של המוזיקה במהלך האימון.

האפקטיביות של האימון תלויה במוזיקה שברקע! הוכח שמוזיקה אנרגטית שלא במודע, מניעה אותנו לזוז יותר ובכך – לשרוף יותר קלוריות. האידאל הוא להאזין למוזיקה עם מהירות של 120-140 פעימות לדקה. מוזיקה כזאת עוזרת להסיח את דעתכם מהעייפות ומשפרת את הסיבולת ב-15%.

Credit:

Credit: © pexels

7. אל תתאמנו יותר מ -45 דקות.

טעות של מתחילים היא לחשוב שככל שהאימון ארוך יותר התוצאות תגענה מהר יותר. שטויות! מחקרים הראו כי אחרי 45-50 דקות של אימון משקולות, הגוף מתחיל לייצר כמויות מוגברות של קורטיזול – הורמון לחץ, שהורס רקמת שריר. רמות גבוהות של קורטיזול מאטים את חילוף החומרים ומעודדים השמנה.  לכן, כדאי לאכול כמה שעות כמו שצריך לפני פעילות גופנית, להימנע מתחים, ולהפריד אימונים של שעה לשני אימונים של 30 דקות כל אחד.

Credit:

Credit: © pixabay

8. קחו תוספי שמן דגים.

שמן דגים הוא מאוד מועיל לגוף. מחקר שנערך ביפן הראה המוצר זה לא רק מפחית דלקות ומונע מחלות לב וכלי דם, אלא גם פועל כזרז לתהליך של פירוק השומנים. כשמדובר במשקל, שמן דגים יעיל במיוחד בשילוב עם פעילות גופנית. 

Credit:

Credit: © pixabay

מקור: Bright Side

אהבתם? שתפו עם החברים:



קבלו כתבות חדשות בנושא
טיפים ורעיונות מדליקים ישירות למייל