10 טריקים פשוטים וגאוניים שיהפכו את הנעליים שאתן הכי אוהבות מכואבות לנוחות בטירוף!

מי אמר שצריך להיות יפה בשביל לסבול?!



מכירים את המשפט הקלישאתי “אהבה זה כואב”? יש לנו הרגשה שהוא בכלל נכתב על נעליים.

תסכימו איתי שאין אישה שהיא לא חולת נעליים. לא משנה כמה יהיו לנו בארון, תמיד נרגיש שאנחנו צריכות עוד. עם עקב נמוך, עקב גבוה, שטוחות ובכל צבעי הקשת. אבל לצערנו, הסיפוק הגדול שאנחנו מרגישות כשאנחנו מתחדשות בזוג חדש נעלם כאילו לא היה ברגע שאנחנו נועלות את הנעליים ליותר משעה ונאלצות לצלוע עד שאנחנו מגיעות הביתה.

למזלכן, אנחנו כאן ב”קוויקים” אספנו 10 טריקים גאוניים, שיעזרו לכן להפוך את הנעליים המהממות שלכן מכואבות לנוחות בטירוף כבר מהצעד הראשון.

אז לפני שמתחילים הכינו דאודורנט, קרח ותפוחי אדמה. מה הקשר? מיד תדעו…

1. פלסטרים

הטריק הקלאסי שכל אישה מכירה. זה זול, זמין ומציל חיים, בעיקר כשנועלים עקבים. בפעם הבאה שאתן צריכות להדביק פלסטר כדי למנוע שפשופים ושלפוחיות למיניהם, וודאו שהפלסטר מספיק גדול כך שיכסה את אזור החיכוך כולו ולא יזוז.

1

2. אבקת טלק

אבקת טלק עוזרת בהפחתת החיכוך של כף הרגל. פזרו מעט אבקה על הרגליים לפני נעילת הנעליים. במקרה שצריך לגרוב גרביים, וודאו שכפות הרגליים יבשות לפני פיזור הטלק.

2

3. גרביים עבות וחימום

הטריק הזה פשוט מושלם להרחיב נעליים לוחצות. כל מה שצריך לעשות זה לגרוב גרביים עבות ואז לנעול את הנעל הלוחצת. לאחר מכן מחממים בעזרת פן את האזורים הלוחצים ומתהלכים עם הנעליים עד שמרגישים שינוי. ניתן לחזור על הפעולה במידת הצורך. חשוב לציין כי הטריק הזה עובד על נעליים שעשויות מחומרים טבעיים כמו עור.

3

4. דאודורנט רול-און או סטיק

על מנת למנוע שפשוך באזורים הבעייתיים כמו עצם העקב, הבהונות או על כל אזור אחר שנוטה להיפצע בקלות, פשוט מרחו עליו דאודורנט סטיק או רול-און שיעזרו להפחית את החיכוך.

4

5. קרח

טריק נוסף להרחבת הנעליים. ממלאים שקית ניילון עם מים ומניחים אותה בתוך הנעליים. לאחר מכן מכניסים את הנעליים למקפיא למשך הלילה. אחרי שהמים יקפאו, הקרח ירחיב בעדינות את הנעליים.

6


שתפו עם החברים שתפו עם החברים