10 תרגילי עיניים פשוטים לשיפור הראיה שאם תתמידו בהם יכולים גם להוריד לכם מספר!

עזבו אתכם מניתוחי ליזר



אם עד היום חשבתם שתוכלו לשפר את הראייה שלכם רק באמצעות ניתוחים ולייזר אז כדאי שתדעו שיש עוד כמה דרכים מפתיעות ולא פולשניות בכלל!

מסתבר שהראייה שלנו היא כמו שריר שניתן לאמן אותו ולפתח אותו בעזרת כמה תרגילים פשוטים.

אנחנו לא אומרים שמעכשיו אתם יכולים לוותר על המשקפיים לגמרי, אבל אם תקדישו לזה כמה דקות ביום, תוכלו לשפר את הראייה שלכם, וכך אפילו למנוע התדרדרות בעתיד!

הנה 10 דרכים פשוטות ויעילות שיעזרו לכם לשפר את כושר הראייה שלכם כבר מהרגע הראשון. אנחנו כבר אימצנו!

1. למצמץ במשך שתי דקות. תרגיל זה עוזר לווסת את זרימת הדם בתוך העיניים.

2. סובבו את ראשכם בתנועה מעגלית בעודכם בוהים קדימה. תחילה מימין לשמאל, ואז מעלה-מטה. זה מגביר את זרימת הדם בעיניים.

3. הסתכלו לצד ימין ואז הזיזו את מבטכם לאט לאט לכיוון שמאל. לאחר מכן עשו את אותו הדבר בכיוון ההפוך.

4. עצמו את העיניים והירגעו. החושך עוזר לחזק את תאי קולטי האור שבעיניים, מה שעוזר לשמור על ראייה ברורה.

5. העבירו את מבטכם לכיוונים שונים. הסתכלו ימינה שמאלה, למעלה ואז למטה; סובבו אותן בתנועה מעגלית; “ציירו” בעזרת העיניים את הספרה 8.

6. עצמו את העיניים חזק במשך שלוש עד חמש שניות, ולאחר מכן פקחו אותן. חזרו על התרגיל את זה7 פעמים. זה עוזר להרגיע את שרירי העין ומגביר את זרימת הדם אל העיניים.

7. לחצו בעדינות עם האצבעות על הרקות בצידי הראש. לחצו במשך כשתי שניות ושחררו. חזור על הפעולה 4-5 פעמי, זה משפר את זרימת הנוזל התוך עיני.

8. שמרו על העיניים פקוחות וציירו צורות גיאומטריות פשוטות עם המבט שלכם. לאחר מכן, עברו לצורות מסובכות יותר.

9. עצמו את העיניים והזיזו לאט את גלגלי העיניים למעלה ולמטה. חזרו על תרגיל זה 5-10 פעמים.

10. חזקו את הראייה שלכם למרחק ולקרוב

* שבו על כיסא או עמדו מול קיר ריק. הציבו את האגודל שלכם במרחק של כ-25 ס”מ מול הפנים שלכם והתמקדו בו. ניתן גם להתמקד על אובייקט אחר במרחק של 1.5-3 מטרים למשך 10-15 שניות.

* לאחר מכן, התמקדו על אובייקט במרחק 3-6 מטרים לפניכים בלי להזיז את הראש. התמקדו באובייקט למשך 10-15 שניות.

* לאחר 10-15 שניות, התמקדו מחדש על האגודל. תרגלו זאת 5 פעמים.

מקור: Brightside // קרדיט תמונת שער: Depositphotos
שתפו עם החברים שתפו עם החברים