10 הרגלים מפתיעים שיעזרו לכם לחיות פי 2 יותר זמן!

מס' 6 ממש מפתה!



מה הסוד לחיים ארוכים? מסתבר שזה לא מעיין נעורים קסום, לא ניתוחים פלסטיים, ואפילו לא גנים טובים!

לעומתם, גרביים רטובות למיטה דווקא יעזרו! ריכזנו לכם 10 טיפים פשוטים ומוזרים שיכולים להאריך לכם את החיים. אנחנו כבר מתחילים לעקוב אחר ההוראות, אז בואו נחלוק מסקנות עוד בערך 70 שנים ;)

1. הזמן הטוב ביותר לשינה הוא מ-10 בלילה ועד 6 בבוקר

רופאים סינים יצרו מערכת שלמה המסבירה אלו איברים משתקמים באיזו שעה ומדוע שינה מ-10 בלילה עד 6 בבוקר טובה אם אתם רוצים לחיות יותר זמן.

לדוגמה, המערכת החיסונית נלחמת בוירוסים ומסירה רעלנים מהגוף מ-9 בערב ועד 11 בלילה. הכבד משתקם באופן פעיל מ-11 בלילה ועד ל-1 לפנות בוקר, והריאות מתנקות מ-3 לפנות בוקר ועד 5 לפנות בוקר. בגלל זה אתם עשויים להשתעל קלות בזמן הזה. המעיים מתנקים קרוב יותר לבוקר, מ-5 לפנות בוקר ועד 7 בבוקר.

Credit: brightside

2. תתעלמו מדעות הציבור

מדענים מארה”ב טוענים כי “לשים פס” על דעת הקהל יכול לעזור לאדם לחיות זמן רב יותר. כאשר אתם חושבים על התגובות של האנשים סביבכם, אתם מאופקים יותר, פחות ספונטניים ועצבניים יותר.

כל אלה גורמים לכך שאתם הופכים פחות מאושרים. וכפי שהמדענים כבר הוכיחו, אדם אומלל חי חיים קצרים יותר.

Credit: brightside

3. תיהנו מאמבטיות שמש

אור השמש מספק ויטמין D. לא רק שזה עוזר להילחם בדיכאון אשר לעתים קרובות הוא הסיבה להופעת מחלות רבות, אבל זה גם מקטין את הסיכון לסוכרת.

ב-2016, במהלך מחקר גדול, הביוכימאים הבחינו כי אותם אנשים שעשו אמבטיות שמש במשך יותר משעה ביום, הייתה נטייה ב-67% פחות לפתח כל סוג של סרטן מאשר אלו שלא בילו זמן רב תחת קרני השמש. מפתיע, אה?

Credit: brightside

4. צחצחו את השיניים פחות

אם אתם חלק מאותם אנשים שאוהבים להתקלח לעתים קרובות, ייתכן שתרצו לחשוב מחדש על דברים. רופאים ממרפאת קראנלי בלונדון הוכיחו כי סבון לא מתאים בשילוב עם מים חמים הורס את שכבת השמן המגנה על העור. בטווח הארוך, שכבה זו הופכת יבשה ולא יכולה להגן על הגוף בצורה טובה. לכן כדאי להתקלח לעתים רחוקות יותר.

רופאי שיניים אומרים דברים דומים: צחצוח השיניים לעתים קרובות מדי ושימוש במי פה עלולים להזיק לאמייל. זה נכון במיוחד אם אתם רוצים לצחצח את השיניים מיד לאחר ארוחה מכיוון שמוצרים רבים הופכים את האמייל לרך יותר, מה שגורם לשיניים להיות יותר חשופות לנזקים.

Credit: brightside

5. תאכלו יותר עגבניות

מדענים אמריקנים מאוניברסיטת טאפטס בבוסטון ערכו מחקר שלקח להם 11 שנים להשלימו. הם השוו את מצבם הבריאותי של 5,000 משתתפים יחד עם המזון שהם צורכים, והגיעו למסקנה כי ניתן להפחית את הסיכון לפתח מחלות לב וכלי דם ב-26% על ידי הוספת עגבניות לתזונה שלהם.

לדברי מומחים, זה הכל בגלל נוגד החמצון המצוי בעגבניות שנקרא ליקופן שמעניק לעגבניות את הצבע האדום שלהן. לכן הוספת פרוסת עגבנייה לכריך הבוקר שלכם יכולה להביא הרבה יתרונות.

Credit: brightside


שתפו עם החברים שתפו עם החברים