12 עובדות מטורפות על הלוגואים הכי מפורסמים בעולם שלא ידעתם עד היום!

12 ממש יפתיע אתכם!



7. ב.מ.וו

השמועה אומרת שהלוגו של ב.מ.וו מסמל מדחף של מטוסים, ואפילו עובדים רבים של החברה טוענים כך. אבל האמת פשוטה הרבה יותר: הכחול והלבן נבחרו כדי לייצג את צבעי בוואריה – שם הוקמה החברה.

8. אובר

החברה שינתה לאחרונה את הלוגו שלה מ”U” למשהו מופשט כמו פיסות מידע או אטומים. החברה מציינת כי הלוגו החדש מייצג את המכוניות שלהם, שניתן למצוא בכל מקום, בדיוק כמו ביטים או אטומים.

9. פינטרסט

זה נראה די פשוט במבט ראשון, אבל אם תסתכלו מקרוב על האות הראשונה, תראו שזה ממש דומה לסיכהשמצמידים ללוח עבור מסמכים או תמונות. Pin באנגלית זה “סיכות”. ובאתר הזה באמת מצמידים תמונות על הקירות, רק באופן וירטואלי.

10. נייק

אחד הלוגואים הכי מפורסמים בעולם, מתברר כאחד הזולים. מסתבר שהסטודנטית שעיצבה את הלוגו – קרולין דוידסון, קיבלה עבור העיצוב 35$ בלבד בשנת 1971, והבעלים של החברה אפילו לא היה מרוצה מהתוצאה. אבל ברור שהוא טעה…

הלוגו של נייק נחשב לאחד הלוגואים המוצלחים בעולם, ואין זה מפתיע שמקשרים אותו לעתים קרובות עם הכנף של נייקי, אלת הניצחון.

11. סטארבקס

מעטים יודעים, אבל הסמל של סטארבקס הוא בת ים האוחזת בידיה את שני הסנפירים שלה. הלוגו נוצר בהשראת המיתוס של מלוסין הפיה, אישה-דג עם שני זנבות שהתחתנה עם בן תמותה.

בשנת 1971, היה ניתן לראות את התמונה של בת הים על כוסות הקפה, אבל מאוחר יותר זה צונזר.

12. פפסי

אם הלוגו של נייק היה זול, אז דווקא הלוגו של פפסי שנראה פשוט למדי, עלה הרבה יותר ממה שאתם יכולים לדמיין: מיליון דולר! מעצבים פיתחו אותו לפי הפרופורציות של “יחס הזהב”, מה שגורם לתחושה הרמונית ונעימה לעין האנושית. מליון דולר אבל??

יש עוד גרסה למה הלוגו נראה ככה, אבל זו כמובן רק בדיחה:

אם תגזימו בשתיית פפסי, זה מה שיקרה לכם…

Credit: Brightside

בונוס: האריה המפורסם של MGM

מעטים יודעים שהיו 7 אריות שונים, שהיו מאולפים ברמה כזו, שידעו בדיוק לשאוג לפי ה”קיו” שלהם. לגבי התמונה שנודדת היום ברשת, זה רק זיוף כמובן. האריה בתמונה זו, מתכונן לסריקת MRI… אז אם תיתקלו בתמונה הזו, אל תאמינו ל”סיפור” שמנסים למכור לכם…

מקור: BRIGHT SIDE
שתפו עם החברים שתפו עם החברים