13 דרכים פשוטות לרדת כמה קילוגרמים בתוך שבועיים בלבד!

זה יותר פשוט ממה שנראה לכם!



כבר אזרתם אומץ לעלות על המשקל לקראת תום תקופת החגים? אם עדיין לא, יש לנו דרך לעזור!

מסתבר שיש כמה דרכים פשוטות וחלקן אפילו מהנות שיסייעו לכם לרדת בקלות במשקל – החל משינה נכונה, שתיית מים ואפילו ארוחת שחיתות מפנקת (אבל רק פעם אחת בשבוע!).

ריכזנו לכם 13 דרכים פשוטות (ומוכחות) שיעזרו לכם להוריד תוך שבועיים את הקילוגרמים המיותרים שהצטברו בחגים!

1. תתעוררו מוקדם יותר

אל תתנו לכמה שעות נוספות במיטה למנוע מכם להיות בכושר. לישון למשך זמן מספיק משפר את חילוף החומרים שלכם, אבל אם אתם ישנים יותר מדי – אתם עלולים להזיק לגוף שלכם.

מדענים גילו כי אנשים שישנים 8-9 שעות ומתעוררים אחרי 10:45, אוכלים 250 קלוריות יותר מאשר אלה שמתעוררים מוקדם. בנוסף על כך, הם בדרך כלל משתוקקים יותר למלח, מתוק, ומזונות עתירי שומן.

2. צחצחו את השיניים לעתים קרובות יותר

מברשת שיניים לא רק מנקה את השיניים שלכם אלא גם עוזרת לכם להילחם נגד עודף משקל אם אתם משתמשים בה במהלך היום.

יותר מ-14,000 אנשים השתתפו במחקר שהראה כי יש קשר בין צחצוח השיניים לירידה במשקל. משחת השיניים מסירה שאריות מזון וכך הן מפסיקות לתקשר עם הקולטנים שלכם – המוח שלכם מקבל אות שאומר: “ארוחת הצהריים נגמרה”.

3. תצחקו יותר

זו לא בדיחה: צחוק כנה משתמש בערך באותה אנרגיה כמו הליכה מכיוון שזה מערב שרירים שונים, במיוחד אלה של הבטן. נתונים אלה פורסמו במגזין הבינלאומי להשמנת יתר. במילים אחרות, 10-15 דקות של צחוק יכולות לשרוף 40-170 קלוריות.

ותכל’ס, גישה חיובית היא תמיד מעולה! אז לכו לראות כמו קומדיות משעשעות ותעלו על המשקל מחר בבוקר.

4. שתו יותר מים

שתייה מספיקה של מים מזרזת את תהליך שריפת השומן.

במחקר שבו המשתתפים היו צריכים לשתות 2 כוסות גדולות של מים, המטבוליזם שלהם השתפר ב-30% ונעשה מהיר יותר. מדענים טוענים כי על ידי שתיית 1.5 ליטרים יותר ביום, אדם יכול לשרוף בערך 17,400 קלוריות בשנה (כ-2 ק”ג). כדאי לנסות!

5. חוק ה-2.5 דקות

חוק זה מתואר במגזין דו”חות פיזיולוגיים. הכוונה היא, 5-30 שניות של תרגיל קשה במהלך האימון (למשל, האצה בזמן רכיבה על אופניים או ריצה על הליכון) עם הפסקות של 4 דקות עשויות להגדיל את חילוף החומרים שלכם ותוכלו לשרוף 200 קלוריות נוספות. ככה תהפכו את האימונים שלכם ליעילים יותר!

6. תאכלו פחות אך לעתים קרובות

זה קל: כאשר אתם אוכלים לעתים קרובות, אתם נותנים לגוף שלכם להבין שאין צורך לצבור שומנים. לכן, כאשר מדלגים על אכילה, אנחנו שולחים את המסר ההפוך.

ממצאי המחקר של ד”ר דייוויד ג’נקינס מראים כי אכילה מועטה ולעתים קרובות מורידה את ​​רמות הכולסטרול ב-15% ואת האינסולין בכמעט 28%. אינסולין משחק תפקיד חשוב שכן הוא שולט על רמת הסוכר בדם. אם יש חוסר באינסולין, גלוקוז לא מגיע לתאי השומן ולשרירים. וכך, השרירים שורפים תאי שומן “ישנים” כדי לייצר אנרגיה.

7. הנמיכו את הבהירות במסכים האלקטרוניים שלכם

הנה עוד דרך פשוטה להגביר את חילוף החומרים שלכם: הסירו את האור הכחול מהפלאפון שלכם אם אתם משתמשים בו לפני השינה.

מחקרים מראים כי אור בהיר מבלבל את המוח ובתגובה הוא מפסיק לייצר מלטונין. המטבוליזם שלכם מחובר היטב לדפוסי השינה שלכם, לכמות ולאיכות השינה. התאימו את הגוונים הבהירים הנפלטים מהמסכים שלכם ותראו שהשינה שלכם תשתפר.


שתפו עם החברים שתפו עם החברים