15 סודות מקצועיים שיעזרו לכם לרדת במשקל כמעט בלי להתאמץ!

אני לגמרי הולכת לאמץ את מספר 3!



כל מי שמנסה לרדת במשקל יודע שלא מדובר במשימה קלה.

בכל זאת, זה לא פשוט לאמץ הרגלים חדשים, לאכול פחות ולוותר על המזון המשמין והטעים, שלא לדבר על לקום מהספה לחדר כושר כדי לנסות לשרוף כמה שיותר שומנים.

אז נכון, אין איזו נוסחת קסם שיכולה לעזור לנו, אבל עם זאת, מחקרים הראו כי אם נשנה חלק מההרגלים שלנו אנחנו יכולים למעשה לאבד כמה קילוגרמים בלי להתאמץ יותר מדי.

אז… קבלו 15 טריקים מפתיעים שיעזרו לכם לרדת במשקל. אני לגמרי הולכת לאמץ אותם!

1. תנשמו עמוק

נשימה עמוקה מורידה את רמת הקורטיזול, הורמון האחראי על עלייה במשקל ומתח. בנוסף, על ידי הגדלת כמות החמצן שאתם נושמים, אתם מאיצים את חילוף החומרים שלכם.

Credit: © pixabay

2. תאכלו יותר ירקות בארוחת הבוקר

ארוחת הבוקר מספקת 25% מצרכי האנרגיה היומיומיים שלכם. זוהי הארוחה החשובה ביותר של היום המבטיחה ביצועים אינטלקטואליים ופיזיים טובים. אם תתחילו את יומכם בירקות, אתם תרגישו מלאים ושבעים יותר, תפחיתו את צריכת הקלוריות שלכם ותשפרו את פעולת המעיים.

Credit: © pixabay

3. שבו זקוף

אם אתם עובדים, אוכלים, או צופים בסרט, שבור ישר כדי לרדת במשקל במהירות וביעילות. הרגל זה פשוט מפחית את רמת הקורטיזול בגוף שלכם ודורש יותר אנרגיה ממה שאתה חושבים.

Credit: © pexels

4. תאכלו חריף

מזונות חריפים מכילים קפסאיצין, רכיב אשר מאיץ את תהליך שריפת השומן בגוף. בנוסף, זה מוריד את שומן הגוף, משום שהוא מגרה באופן טבעי את ההרס של תאי השומן. צריכת מזון חריף מגבירה את חילוף החומרים בכ-20% לפחות ב-30 הדקות שלאחר הארוחה.

Credit: © pixabay

5. הפחיתו את כמות השמן ע”י ספיגתו עם מגבת נייר/ עיתונים

אם אתם לא יכולים לוותר על מזון מטוגן או שמנוני מדי פעם, לפחות הפחיתו את מספר הקלוריות שהוא מכיל בעזרת מגבת נייר. הנייר יספוג עודף שומן, ואתם תוכלו לאכול את האוכל האהוב עליכם עם הרבה פחות קלוריות ממה שאתם חושבים.

Credit: © pixabay

6. תאכלו מול מראה

עובדה מוכחת היא שאם אתם רואים את עצמכם בזמן הארוחה, אתם תאכלו פחות. בפעם הבאה שאתם אוכלים ארוחת צהריים, הציבו מראה מולכם, כך תהיו מודעים לכל ביס שנכנס לכם לפה. זה יעזור לכם להימנע מאכילת יתר.

7. תעלו במדרגות

תעלו במדרגות במקום להשתמש במעלית. על פי אוניברסיטת ניו מקסיקו, טיפוס שתי קומות ביום יכול לעזור לכם לאבד עד 2.5 ק”ג בשנה. ואם אתם מטפסים שש קומות, בשנה הבאה אתם עלולים לשקול 7 ק”ג פחות. תוצאות מצוינות עם מאמץ מינימלי!

Credit: © pixabay


שתפו עם החברים שתפו עם החברים