15 סודות מקצועיים שיעזרו לכם לרדת במשקל כמעט בלי להתאמץ!

אני לגמרי הולכת לאמץ את מספר 3!



8. עשו אימוני כוח

מומחים אומרים כי אימוני כוח יעילים יותר מאשר כל שאר האימונים המסורתיים לשריפת שומן. התחילו עם משקולות קלות, והעלו בהדרגה את משקלן. עם זאת, אל תאמצו יותר מדי את השרירים והמפרקים כדי להימנע מפגיעה.

Credit: © pixabay

9. שתו 2 כוסות מים לפני כל ארוחה

מומלץלשתות שתי כוסות גדולות של מים לפני כל ארוחה כדי למנוע אכילת יתר. הרגל פשוט זה יגרום לכם להרגיש מלאים יותר, כך שתאכלו פחות. זה גם מאיץ את חילוף החומרים שלכם, וכתוצאה מכך הגוף שלכם ישרוף יותר קלוריות.

Credit: © pixabay

10. תלכו

הוכח כי הליכה היא התרגיל המושלם לירידה במשקל. אתם יכולים לשרוף עד 255 קלוריות לשעה אם אתם הולכים הליכה איטית ועד 391 קלוריות לשעה בהליכה מהירה. אז השקיע יותר זמן בבריאות שלכם, ופשוט תלכו במקום לעלות על אוטובוס.

Credit: © pixabay

11. עשו מתיחות

גמישות מאפשרת לכם לבצע כמעט כל סוג של פעילות גופנית ולשמור על הגוף מפני פציעות. יוגה היא אפשרות מצוינת, ואפשר לתרגל אותה לפני כל תרגיל פיזי אחר. לא רק שזה מועיל לבריאות אבל זה גם שורף כמות טובה של קלוריות.

Credit: © pexels

12. השתמשו בצלחת קטנה יותר

צלחת קטנה מלאה של מזון היא טריק מעולה כדי לרמות את המוח שלכם. הוא יחשוב שיש הרבה מזון ומכאן הדרך לשובע מהירה יותר.

Credit: © pixabay

13. תאכלו לאט

כאשר אתם לועסים לאט אתם תרגישו שובע מהר יותר. זה יעזור לכם להימנע מאכילת יתר, ובכך להפחית את צריכת הקלוריות.

Credit: © pixabay

14. תעמדו בזמן שאתם מחכים

עמדו בזמן ההמתנה לרכבת או לאוטובוס. אותו כלל חל על תורים לרופא. כאשר אתם עומדים הגוף שלכם שורף 50 קלוריות לשעה יותר מאשר אם תמתינו בישיבה.

Credit: © flickr

15. קחו אמבטיה חמה

חוקרים מצאו כי מקלחת חמה שורפת את אותה כמות קלוריות של 30 דקות הליכה. אז קדימה, למה אתם מחכים?

Credit: © pixabay

מקור: Brightside
שתפו עם החברים שתפו עם החברים