15+ מאכלים שאתם יכולים לאכול מתי וכמה שאתם רוצים מבלי לפחד שתשמינו!

והם אפילו יעזרו לכם לרדת במשקל!



10. קייל

קייל, כמו כל אצה אכילה, מכיל כמות גדולה של יוד וכמעט ונטול קלוריות. אבל אל תמהרו להכין איתו סושי… זכרו שהאורז של הסושי לא יעזור לכם לרדת במשקל!

Credit: brightside

11. אפונה

לאפונה אין הרבה קלוריות; כוס אחת של אפונה מכילה כ-35 קלוריות. והכי חשוב היא עשירה בסיבים ובחלבונים!

Credit: piviso

12. אשכולית

אשכוליות עוזרות לייצב את רמת הסוכר בדם. הן מלאות בויטמין C, ובגלל שהערך הקלורי שלהן נמוך הן יעזרו לכם לצמצם היקפים!

13. מלון

מלון גם יספק את הרצון למתוק וגם לא יהרוס לכם את הדיאטה! תשמחו גם לשמוע שמלון מכיל מעל חצי מהדרישה היומית המומלצת לויטמין C וA. 

14. תותים

עוד מוצר חיוני לכל מי שרוצה להוריד במשקל – תותים עשירים באשלגן וסיבים ויש להם השפעה אנטי דלקתית. והם גם טעימים בטירוף…

15. פטל

פטל עשיר בנוגדי חימצון ובויטמין C, וגם בעל טעם מדהים. חוץ מזה תדעו שגם שומרי המשקל יכולים ליהנות מהפטל: הערך הקלורי שלו נמוך יחסית!

Credit: ulleo

 16. תפוזים

תפוזים הם מהפירות הטעימים ביותר, והם כמובן עשירים בויטמין C. אגב, החלק הלבן שדבוק לפלחי התפוז מכיל הרבה סיבים שמסייעים להורדת הכולסטרול בדם – אז עדיף לא להסיר אותו!

Credit: uroburos

17. אוכמניות

באוכמניות תמצאו יותר נוגדי חמצון מכל פרי אחר! לכן, כוס של אוכמניות תעזור לכם לאזן את הדיאטה. הפרי הזה לא מכיל הרבה קלוריות אז לא צריך לדאוג מעלייה במשקל!

קרדיט תמונת שער:  depositphotos // מקור: Brightside
שתפו עם החברים שתפו עם החברים