20 דברים שאסור ומותר לכם לעשות כשאתם מעצבים את חדר השינה!

סלקו את המסכים, הטלוויזיה והמחשב והרחיקו את המיטה מהדלת. וזו רק ההתחלה...



אנחנו מבלים לפחות שליש מחיינו בחדר בשינה שלנו, החלל הפרטי והקדוש בו אפשר להתנתק, לנקות את הראש, לחלום, ולחוות רגעים אינטימיים ורומנטיים. אז למה אצל רובנו הוא צפוף, מבולגן וחיוור?

למה בעצם אנחנו נוטים לשכוח ממנו ולהקדיש יותר תשומת לב לחללים הגדולים והציבוריים של הבית?

בדיוק בשביל זה, הכנו עבורכם את הכתבה הזו.

לפניכם עקרונות ה”עשה – ואל תעשה” בחדר השינה לפי תורת הפנג שוואי. ככה בשביל האנרגיות החיוביות.

המיטה ואזור השינה

 

1. גב המיטה צריך להיות מוצק 

Credit:

מומלץ לבחור בגב מיטה מוצק. מבחינת הפנג-שואי, גב טוב הוא כזה העשוי מחומר מוצק כגון עץ ו/או מרופד, מאחר וזהו שילוב מצוין מוצק ועדין, המעביר אנרגיה ישירות אליך ואל חדר השינה שלך. בתת מודע, הראש צריך גיבוי, הגנה ותמיכה טובה, בדיוק כמו שהגב זקוק לכך, כאשר יושבים על כיסא לפרק זמן מומשך.

 

2. הקפידו על מזרן נוח ותומך 

2

קיים מגוון של מזרנים בשוק. ביחרו בחוכמה והשקיעו באחד שיסייע לשינה הטובה והרגועה ביותר. ככל שתשנו טוב יותר בלילה, כך תרגישו בריאים יותר במהלך היום.

 

3. וודאו שהמיטה ממוקמת בגובה הנכון עבורכם והמנעו ממגירות מתחת למיטה

3

כדי לאפשר זרימת אנרגית פנג שואי מאוזנת מתחת למיטה, דאגו לכך שהמיטה תהיה בגובה סביר מעל למפלס הרצפה. באופן כללי, מיטות עם מגירת אחסון מתחת, נחשבות לא טובות מנקודת ראות של הפנג שואי. למה? מכיוון שהאנרגיה צריכה להסתובב סביב הגוף שלך כשאתה ישן, דבר שאינו אפשרי אם השטח מתחת חסום.

 

4. יש למקם את המיטה כמה שיותר רחוק מהדלת 

4

יש להניח את המיטה באזור אחוק מהדלת או באלכסון לדלת, אבל לא בקו ישר לדלת. במילים אחרות, אתה רוצה להיות מסוגל לראות את הדלת כשאתה במיטה, אבל לא להיות בקו ישרת אליה. לא חשוב אם זאת דלת חדר השינה, דלת המרפסת, דלת חדר האמבטיה או דלתות הארון שלך, אתה לא רוצה את המיטה שלך באותו הקו של כל אחת מהדלתות בחדר השינה שלך, אחרת יותר מדי צ’י עשוי לזרום לכוון המיטה.

 

5. הקפידו שיהיה קיר שלם מאחורי המיטה

5

בנוסף לגב מיטה טוב, רצוי שיהיה קיר מוצק מאחורי המיטה שלך. כאשר אתה ישן מתחת לחלון, האנרגיה שלך נוטה להחלש, מאחר שאין לך תמיכה נאותה או הגנה.

 

6. רצוי לדאוג שצידי המיטה, בהם אנו מקמים שידות ותאורה יהיו מאוזנים. 

6

הניחו שתי שידות משני צדי המיטה, כדי ליצור איזון בזמן שאתם ישנים. באופן אידיאלי, אתם גם יכולים להניח מנורות זהות על שתי השידות, כדי להוסיף קצת תאורה רכה לחדר השינה. איזון זה הוא חשוב כדי לשמור עליך אתה מרוכז, ובעיקר כדי לשמור על שוויון במערכת יחסים, אם אתם חולקים את חדר השינה עם בן זוג.
באופן אידיאלי, השידות צריכות להיות עגולות (ולא מרובעות), כדי לחתוך את אנגריות הצ’י המנותבת כלפיך (ניתן לחשוב עליהן גם כ”חיצי רעל”).

 

7. טלוויזיה, מחשב ושאר מוצרי חשמל – להרחיק להרחיק להרחיק

7

הרחק את המיטה שלך מצגי טלוויזיה, שולחנות, או הסחות דעת אחרות. באופן אידיאלי, יש להוציא את כל הצגים והשולחנות מחדר השינה, כך חדר השינה באמת הופך להיות מקום שבו אתה יכול לנוח ולהירגע. עם זאת, לכולנו יש גם מגבלות של מקום, על כן, אם יש לכם טלוויזיה או שולחן בחדר שלך, מקומו אותם רחוק המיטה ככל שניתן, כדי לא להפריע לאנרגיות החיובית של המיטה. אם ניתן, כירכו צעיף או שמיכת דקה מסביב למסגרת הולוויזיה או שולחן, או אפילו הסתירו אותם, באמצעות קיר חוצץ נייד.

 

כיצד תימנעו מאנרגיה שלילית?

 

8. אל תניחו מראה מול המיטה, או על דלתות הארון 

8

הימנעו מלמקם את המראה כך שהיא תפנה אל המיטה שלך או על דלתות הארון, ואם אין ברירה, כסו אותם בבד. אם תשאירו אותן חשופות, הן עשויות להפריע לשינה שלכם. באופן כללי, רצוי להמנע ממראות בחדר השינה, ביחוד אם אתם חולקים אותו עם בן זוג, מאחר והן עשויות לפתוח מרחב אל האינסוף. מראות הן אנרגטיות מדי בשביל מרחב כל כך נינוח כמו חדר השינה.

עוד לא סיימנו… לעוד 12 טיפים, המשיכו לדף הבא


שתפו עם החברים שתפו עם החברים