30 מאכלים שאם אתם סובלים מבעיות שינה, נשירת שיער או ציפורניים שבירות אתם פשוט חייבים לאכול!

מי חשב ששייק פירות יכול להיות כל כך בריא



הרבה פעמים אנחנו לוקחים כדורים, ויטמינים ותוספי תזונה, כשתכלס כל המרכיבים האלו נמצאים ממש במקרר שלנו, ואנחנו רק צריכים לדעת איך להשתמש בהם!

ירקות ופירות מפוצצים בכל המרכיבים המעולים האלה, שמשפרים את הבריאות ופותרים מגוון בעיות כמו נדודי שינה, ציפורניים שבורות ונשירת שיער. כל מה שצריך זה בלנדר וחמש דקות, ואתם בדרך הנכונה!

במיוחד לכבוד הקיץ, קבלו 30 שייקים שהולכים לעשות לכם קסמים – הכינו את הבלנדר!

1. אגוזי מלך, פטרוזיליה, דבש, ג’ינג’ר וצימוקים

כדי לראות שיפור במצב השיער והציפורניים שלכם, שימו בבלנדר אגוזי מלך ופטרוזיליה יבשה וערבלו את שני המרכיבים האלה. הוסיפי דבש, צימוקים וג’ינג’ר גרוס. תשתי את השייק בין פעמיים לשלוש בשבוע.

2. תרד, בננה ולימון

מעט תרד זה מספיק כדי לספק את הצורך היומיומי בוויטמינים מסוימים. מערבלים יחד 350 מ”ל מים, שלוש בננות, קצת תרד ומיץ מחצי לימון עד שהבלילה חלקה.

3. אוכמניות, בננה, לימון וסלרי

לא כולם יודעים שאוכמניות לא רק ממש טעימות, אלא גם ממש בריאות. אוכמניות עוזרות לשמור על המערכת החיסונית ועושות פלאים לראייה. ערבלו שתי בננות, שלוש כפות של אוכמניות, שליש מיץ מלימון, 2-3 מקלות סלרי וכוס מים.

4. סלרי, תרד, לימונית ובננה

סלרי לא רק שורף קלוריות, אבל גם עשיר בוויטמינים וחומרים מזינים. ערבלו יחד שני מקלות סלרי, כוס של עלי תרד, כוס מים, מיץ מחצי לימון ובננה אחת, ותיהנו מקוקטייל מלא ויטמינים וטעים בטירוף!

5. מלפפון, חסה, לימון ודבש

השייק הטעים הזה מאוד ישמח את בלוטות הטעם שלכם. מלפפון מנקה רעלים ואילו חסה מלאה בוויטמין E. זה מתכון קל ומהיר: ערבלו יחד חסה, מלפפון בינוני מקולף אחד, מיץ מחצי לימון, כוס מים וכף דבש.

6. גזר, סלק, סלרי, מלפפון, תפוח, פטרוזיליה וג’ינג’ר

תתכוננו למתכון סמיך אך טעים, מלא בוויטמנים וצבעים בהירים. קחו גזר אחד, קצת סלק, מקל סלרי אחד, מלפפון אחד, שני תפוחים וקצת פטרוזיליה. הוסיפו מעט ג’ינג’ר וערבלו הכל יחד. בריאות וטעם בכוס אחת!

7. תרד, חסה, סלרי, אגס, בננה ולימון

שייק אנרגטי שמעולה לארוחת בוקר ומסייע לשמור על המערכת החיסונית. קחו כמה עלי תרד, חמישה עלי חסה, שלושה מקלות סלרי, אגס אחד, בננה אחת, לימון או מיץ ליים ו1.5 כוסות מים. שטפו את כל הפירות והירקות, חתכו אותם וערבלו הכל יחד – תענוג!

8. גזר, תפוח, ג’ינג’ר, בננה, תפוז ונענע

רק מבט בשייק הצבעוני הזה יעשה לכם מצב רוח טוב! קחו שלושה גזרים, שני תפוחים ירוקים, קצת ג’ינג’ר, שתי בננות, תפוז וחופן נענע. סחטו את הגזר, התפוחים והתפוז, וערבלו את שאר המרכיבים. על הדרך תפנקו גם חבר/ה, כי הכמויות האלה מתאימות לשתיים!

9. תות, פטל, בננה ונענע

קבלו שייק מרענן ועסיסי. קחי 200 גרם של תותים קפואים, 150 גרם פטל קפוא, חמוציות או דובדבנים, שתי בננות, כוס עלי נענע וכוס מים, וערבבו את כל החומרים בבלנדר!

10. בננה, תפוח,  סובין וכוסברה

התחלה טובה ליום היא אפשרית באמת אם מתחילים את הבוקר עם שייק מלא במרכיבים בריאים. קחו חצי בננה, חצי תפוח ירוק, כף של כוסמין, וחופן של כוסברה, בזילקום או נענע, וערבלו הכל בבלנדר.


שתפו עם החברים שתפו עם החברים