30 מאכלים שאם אתם סובלים מבעיות שינה, נשירת שיער או ציפורניים שבירות אתם פשוט חייבים לאכול!

מי חשב ששייק פירות יכול להיות כל כך בריא



11. מלפפון, תרד, אננס, תה ירוק, לימון וג’ינג’ר

ניתן להכין את השייק הזה על בסיס תה ירוק, כך שיהיה עשיר בנוגדי חימצון וויטמינים. ערבלו את כל המרכיבים עד שהשייק חלק: מלפפון אחד, שני צרורות של תרד, שתי כוסות של אננס, כוס של תה ירוק, מיץ מלימון וקצת ג’ינג’ר.

12. אשכולית, זרעי פשתן, תות, אנבים, אבוקדו, בננה ולימון

שייק זה עשיר בויטמין C, אשר מחזק את המערכת החיסונית ומשפר את הבריאות הכללית. טוחנים כמה זרעי פשתן בבלנדר ומוסיפים את שאר הרמכיבים: חצי אשכולית, 15 תותים קפואים, קומץ ענבים נטולי זרעים, חצי אבוקדו, בננה אחת, ומיץ מחצי לימון. לערבל היטב.

13. תפוח, לימון ומלפפון

לימון עשיר בויטמין C, ותפוח הוא מקור מצוין לחלבון וברזל – אז למה לא ליצור שייק מדהים משניהם? ערבלו תפוח אחד ומיץ מחצי לימון בבלנדר, והוסיפו שני מלפפונים.

14. אננס, קיווי, מלפפון ולימון

אננס וקיווי יוסיפו קצת מתיקות לשייק הבריא הזה. שימו בבלנדר קיווי אחד, מלפפון אחד, חצי מאננס בגודל ממוצע, וקצת מיץ לימון.

15. אבוקדו, בננה, תפוז, עשבי תיבול ולימון

אבוקדו הוא פרי מזין מאוד, שבהחלט צריך לכלול בתפריט היומי. קלפו בננה אחת ותפוז אחד, מעכו את האבוקדו וערבבו הכל בבלנדר. לאחר מכן יש להוסיף עשבי תיבול, כוס מיץ ומיץ מחצי לימון. תיהנו!

16. תפוח, סלרי, מלפפון, סלק וג’ינג’ר

למרות שהמרכיבים פשוטים, האפקט הכולל שלהם פשוט מדהים. קחו שלושה תפוחים ירוקים, מקל סלרי, מלפפון אחד, סלק אחד ופיסה משורש ג’ינג’ר. ערבלו הכל בבלנדר.

17. מלפפון ופטרוזיליה

למרות שהשייק הזה כולל רק שני מרכיבים, הוא מלא בוויטמינים. מלפפון מכיל 96% מים, בעוד פטרוזיליה עשירה בנוגדי חימצון וויטמינים. שייק מרענן שלא תישארו אדישים אליו!

18. ג’ינג’ר, תרד, תפוח ודבש

התערובת הזו פשוט מנצחת: ג’ינג’ר מכיל תרכובת אנטי דלקתית רבת עוצמה ועשירה בויטימנים. מערבבים יחד שני חופנים של תרד, כפית של שורש ג’ינג’ר, שני תפוחים, שתי כפיות דבש ומים.

19. אוכמניות, רימון, תפוח, מלפפון ותרד

רימון שומר על בריאות הלב וכלי הדם, בעוד חמוציות מסייעות למערכת החיסונית. מערבבים יחד 3/4 כוס אוכמניות קפואות, כוס אחת של מיץ רימונים, תפוח מקולף אחד, מלפפון מקולף אחד, וכמה עלי תרד.

20. תפוז, אשכולית, לימון, תה ירוק, בננה ודבש

תה ירוק ופירות הדר הם ללא ספק נוגדי החמצון הטובים ביותר. ערבלו יחד תפוז מקולף אחד, חצי אשכולית, מיץ מחצי לימון, כוס תה ירוק מקורר, בננה אחת וכפית דבש.


שתפו עם החברים שתפו עם החברים