5 דברים מטורפים שיקרו לגוף שלכם אם תרימו את הרגליים למעלה 20 דקות ביום!

האימון החדש שלכם: פשוט תרימו את הרגליים!



בשנים האחרונות אנחנו עדים לסוג שונה לגמרי של אימונים ותרגילים – פחות אירובי מעייף וקשוח, יותר אימונים לנפש כמו מדיטציה או יוגה.

לתרגילים מהסוג הזה יש אפקט מדהים גם על הגוף וגם על הנפש, ותכל’ס, כשחוזרים אחרי יום ארוך מהעבודה הרבה יותר קל לשכב 20 דקות עם הרגליים למעלה מאשר לצאת לריצה…

התרגיל הבא הוא פשוט להפליא, ויש לו השפעות מדהימות ועצומות על הגוף שלנו – אז תמצאו פינה נוחה, ותתחילו להרים את הרגליים!

התרגיל: הרימו את הרגליים בצורה נכונה

1. בחרו מקום נוח ליד הקיר והניחו מתחת לגב התחתון כרית או שטיח רך.

2. הרימו את הרגליים לאורך הקיר. הידיים צריכות להיות מונחות לצד הגוף.

3. הישארו בתנוחה זו למשך 15-20 דקות.

חשוב שהבגדים שלכם לא יחסמו או יפריעו לזרימת הדם –  בחרו ללבוש בגדים נוחים ומשוחררים. נכון, שכיבה חסרת תנועה על הרצפה במשך 20 דקות לא נשמעת כמו אימון יומי, אבל בכל זאת, לתנוחה הזו יש הרבה מאוד יתרונות לגוף שלנו!

טעות נפוצה: נסו לא לשכב רחוק מדי מהקיר או קרוב מדי לקיר, וכן לא לשים שטיח רך מדי מתחת לצוואר. פעולות כאלו עשויות להוביל ללחץ בשרירים!

אבל אם תעשו את התרגיל הזה באופן יומיומי ובצורה הנכונה, אתם תזכו להרגיש מצויין מהר מאוד. הנה רק חלק מהשינויים שתחושו: 

1. תחושת הכבדות ברגליים תעלם

מכירים את התחושה הזו של רגליים כבדות ונפוחות? זה קשור לזרימת דם חלשה שיכולה להיגרם מכמה סיבות, כמו לדוגמה בעיה בלב או בכליות, עודף משקל או פשוט תזונה לא נכונה. כמובן שיש צורך לבדוק את הבעיה ולטפל בה, אבל תרגיל של הרמת רגליים יכול לסייע בינתיים- שכן הרמת רגליים תורמת לשיפור זרימת הדם!

2. הסוף לעייפות בעקבים

כולנו יודעים שעקבים גבוהים נראים נהדר, אבל באותה נשימה גם לא ממש בריאים ליציבה ולגוף. פעמים רבות נשים מרגישות עייפות ברגליים בזמן נעילת עקבים בגלל ההפרעה בחלוקת המשקל. אחרי יום ארוך בעקבים, נסו להרים קצת את הרגליים כאשר אתן מגיעות הביתה ולהירגע. בנוסף לתרגיל הזה, ניתן לעשות מעט עיסוי רגליים או מקלחת חמה.

3.  העיכול שלכם ישתפר

שכיבה עם הרגליים למעלה משפרת את פעילות הבטן. אספקת הדם לאיברים הפנימיים משתפרת כאשר הדם מגיע מהרגליים. אם עושים את התרגיל הזה באופן קבוע, השיפור בזרימת הדם ישפר  את העבודה של מערכת העיכול – ורוב החומרים המזינים שאנו צורכים ייספגו במהירות!


שתפו עם החברים שתפו עם החברים