6 שיטות שיעזרו לכם להראות גבוהים יותר תוך שבוע אחד בלבד!

מתחת לגיל 25? כל הדרכים שיעזרו לכם לגבוה עוד קצת!



תמיד אמרתם שחסר לכם רק עוד כמה סנטימטרים כדי להיות לגובה המושלם? אז נראה שעכשיו זה אפשרי יותר מתמיד… מסתבר שיש לנו דרכים להשפיע על הגובה שלנו, גם אם עברנו את גיל 18!

בחורה בשם אליס רובינסון מאנגליה בחנה כל מיני טקטיקות, ולבסוף הצליחה לגבוה ב- 1.5 ס”מ בשבוע אחד(!), בביצוע תרגילים שמתחו את עמוד השדרה ועזרו ליציבה נכונה. אם בא לכם להיות כמו אליס, פשוט עקבו אחרי התרגילים הפשוטים הבאים – וזכרו שהשמיים הם הגבול!

איך זה אפשרי?!

אז כן, האגדות נכונות ואנחנו גובהים גם כשאחנו ישנים. 10 דקות של שכיבה על הגב מוסיפה 5 מ”מ של גובה! זה קורה תודות להתכווצות עמוד השדרה במהלך היום, וחזרתו למצבו הרגיל כששוכבים.

אפשר לעזור לגובה החדש והנוצץ הזה להישאר אם מתרגלים אימונים מסוימים, שתוכלו לראות בהמשך. (אבל חשוב להדגיש שאם עברתם את גיל 25, לצערנו כנראה שלא תקבלו תוצאות מרהיבות…)

 1. רכבו על אופניים

כדי לעזור לכם לגבוה תוך כדי רכיבה על אופניים, התאימו את המושב כך שתצטרכו למתוח את הרגליים כדי להגיע לפדלים. אבל לא יותר מדי גבוה – אחרת תפגעו בחוליות!

2. שימוש ב”מוט מתח”

זה תרגיל קל יותר ממה שהוא נראה. כל מה שצריך זה להתלות על המתח (לא מעליו!) ולהישאר כך למשך הזמן שאתם מסוגלים לו. לאט לאט האריכו את הזמן הזה. התרגיל עוזר לחזק את עמוד השדרה ואת שרירי הבטן!

3. עמדו על הכתפיים

בעמידה הזו, מתחו את הרגליים כלפי מעלה רחוק ככל שתוכלו. חשוב לשמור על הגוף בזווית נכונה ולא לתת לרגליים ליפול בפתאומיות, או שתפצעו!

4. בצעו את תרגיל “קוברה”

מעבר לזה שזה תרגיל מצוין לעמוד השדרה, הוא גם עוזר למתוח את הגב, שרירי הבטן ואחורי הירכיים!

5. בצעו כפיפות של הגוף

תוך כדי הכפיפות, נסו לשמור על הרגליים ישרות ולגעת באצבעות הרגליים בעזרת אצבעות הידיים. התחילו בעדינות, ולאט לאט הגדילו את מספר הכפיפות ואת אורכן!

6. קפצו!

זה יכול להיות קפיצות בחבל, משחקי כדורסל, או סתם לקפוץ על הרצפה. התרגיל הזה עוזר לחזק את העצמות והשרירים, וכך, עם חלוף הזמן – גם יעזור לכם לגבוה!

7. בצעו את תרגיל “חצי הגשר”

התרגיל הפשוט הזה עוזר לחזק את הגב התחתון תוך אימוץ שרירי הבטן והישבן.

8. צאו לשחייה

אם אתם באמת רוצים לגבוה, שחייה היא הדרך הטובה ביותר. במים, העומס על הגב והעצמות מופחת, מה שתורם לתהליך הגדילה.

ועוד כמה טיפים אחרונים…

חשוב לשים לב לעוד כמה גורמים חשובים, ביניהם תזונה ושינה. כדי לגבוה, צריך לצרוך כמות מספקת של סידן, ברזל וויטמין D. בנוסף, חשוב לישון על משטח קשיח, ולבחור במזרן ובכרית איכותיים!

כל אלו יעזרו לכם לגבוה קצת יותר ולשמור על יציבה מושלמת וזקופה!

איורים: Daniil Shubin // תמונת שער: depositphotos // מקור: brightside
שתפו עם החברים שתפו עם החברים