7 הרגלים שאתם חייבים לשנות אם אתם רוצים לרדת במשקל!

איך אתם מתחילים את הבוקר?



שגרת הבוקר שלנו עשויה להיות לחוצה – אנחנו קמים מהר, מכינים את הילדים, דוחפים משהו לפה ואיזה שלוק של קפה ויוצאים לעבודה.

אבל אולי תופתעו לשמוע ששגרת הבוקר הזו יכולה להיות מה שמונע מכם לרדת במשקל כמו שאתם רוצים! אם תקומו קצת יותר מוקדם ותשנו את הרגלי הבוקר שלכם, היום (והמשקל) שלכם ישתפר פלאים!

7 הרגלי הבוקר האלו הם מה שמונע מאיתנו לרדת במשקל – וכך תשנו אותם!

1. לא אוכלים ארוחות בוקר גדולות

הזמן שאנחנו אוכלים הרבה יותר חשוב ממה שאנחנו אוכלים. מדענים מאוניברסיטת תל-אביב הוכיחו שתזונה הכוללת ארוחת בוקר גדולה וארוחת ערב קלילה הרבה יותר אפקטיבית בכל הנוגע להורדה במשקל.

זה קורה בגלל שקצב חילוף החומרים שלנו משתנה לפי הזמנים השונים של היום. המסקנה? לא צריך לסרב לארוחת בוקר גדולה, ארוחת הצהריים צריכה להיות בינונית וארוחת הערב קלה!

2. לא הולכים בשמש

אור השמש שורף שומן! מדענים ערכו ניסוי והוכיחו שניתן להוריד בתאי השומן הלבנים כשנחשפים לשמש.

הגילוי הזה מסביר למה אנשים משמינים במהלך החורף, כשיש פחות שמש. רק אל תשכחו את קרם ההגנה!

3. שוכחים לשתות מים אחרי שקמים

הגוף שלנו מורכב מ-55%-60% מים. שתייה של כוס מים אחרי שמתעוררים היא הרגל ממש טוב, שכן מים מעודדים את חילוף החומרים שעוזר להורדה במשקל, וכן עוזרים להיפטר מרעלים.

אדם בשם ביילי החליט לערוך ניסוי ולהתחיל כל בוקר עם כוס מים. הוא הצליח להפחית את השומן בגופו מ-17% ל-10%!

4. לא מתאמנים בבוקר

מעבר ליתרון הברור של שריפת קלוריות, אימון בוקר יכול לעזור להפחית את התיאבון! במהלך ניסוי נמצא שאנשים שהתרגלו להתאמן לפני ארוחת הבוקר אוכלים פחות במהלך היום.

ההסבר תלוי כנראה בתהליך ה”התעוררות” שמתרחש במהלך האימון. אנשים שלא מתאמנים בבוקר מנסים לעורר את עצמם בעזרת אוכל.

5. שומרים את הארוחות הטעימות לצהריים או לערב

אם אתם לא יכולים לסרב למתוקים או מאפים, עדיף שתאכלו בבוקר. זו עוד מסקנה אליה הגיעו החוקרים מאוניברסיטת תל-אביב – מאפין שאוכלים בבוקר יוסיף פחות למותניים שלכם מאשר מאפין בערב!

6. קוראים את החדשות בבוקר

החשש שנגרם על ידי קריאת החדשות בבוקר (בעיקר במדינה המלחיצה שלנו) יכול לגרום לאפקט שלילי על הבריאות שלנו. זה נכון בעיקר אם אתם סובלים משינה לא טובה. זאת כיוון ולחץ בטווח ארוך יכול לגרום לעלייה במשקל!

לחץ גורם לגוף לייצר הורמונים שעוזרים לגוף להסתגל לסביבה חדשה. אם הלחץ הוא בטווח הקצר, תאי שומן חדשים לא נוצרים. אבל אם הלחץ הוא לטווח ארוך, הגוף מגיע למצב של “שמירת קלוריות”, ונצליח להוריד במשקל רק אחרי שהלחץ ירד.

7. לא מעריכים את העזרה של בעלי החיים שלנו

כלב יכול להיות השותף המושלם לריצה, וחתול יכול להפוך את אימון היוגה שלכם הרבה יותר מרגיע ומהנה. מתוצאות של מחקר נמצא שלבעלים של בעלי חיים הרבה יותר קל לשלוט על המשקל. בנוסף, התקשורת עם החיה והטיפול בה גורם לרגשות חיוביים שמפחיתים את רמת הלחץ (שבמקרה אחר אולי הייתם מפחיתים בעזרת שוקולד או קרואסון!)

מקור: brightside
שתפו עם החברים שתפו עם החברים