9 דרכים גאוניות לרדת במשקל בזמן שאתם ישנים!

את 9 אתם חייבים לדעת!



אוהבים לישון? מעולה, כי עכשיו יש לכם תירוץ מצויין להמשיך לעשות את זה!

עד היום וודאי סיפרו לכם שפעילות גופנית היא הדרך הבריאה והנכונה לרדת במשקל, וזה כנראה נכון – אבל זה לא הכל, וזה בטח לא מספיק… מסתבר שגם לשינה יש מרכיב חשוב והכרחי בירידה במשקל ובשמירה על אורח חיים בריא, אם אתם עושים אותה נכון!

אז איך ישנים “נכון”? ריכזנו לכם 9 דרכים שיעזרו לכם לשפר את השינה שלכם ועל הדרך להרוויח דיאטה פשוטה ומהנה ;)

1. תשתו שייק עם 30 גרם חלבון לפני שאתם הולכים לישון

מחקרים הוכיחו כי זה עוזר להגדיל את מספר הקלוריות שהגוף שורף בזמן מנוחה. בנוסף, חלבון מסייע לבניית השריר, וככל שיש לכם יותר מסת שריר, כך תשרפו יותר בזמן מנוחה.

2. תאכלו ארוחות קטנות

הימנעו מלאכול ארוחות גדולות בלילה, ובפרט לפני השינה.

במהלך שינה עמוקה, המוח שלכם פולט הורמון גדילה. אם תאכלו מאוחר בלילה, הורמון הגדילה יאחסן את המזון במערכת שלו כשומן במקום אנרגיה שצריך לשרוף.

3. הימנעו מאלכוהול

שתיית אלכוהול בקרבה לזמן השינה תגרום לגוף שלכם לעכל את האלכוהול במהלך השינה, וזה ימנע ממכם להגיע למצב של REM (שינה עמוקה המכונה “שנת החלום”), בו הגוף שורף את מירב הקלוריות.

כוס יין עם ארוחת הערב זה בסדר, אבל זיכרו להפסיק לשתות אלכוהול לפחות 3 שעות לפני שאתם נכנסים למיטה.

4. קבעו לעצמכם שעה בה אתם נכנסים למיטה

אתם וודאי יודעים שכמות אופטימלית של זמן שינה חשובה לבריאות שלכם, ובכל זאת בכל יום אתם מתמודדים עם לוחות זמנים עמוסים, סרטים, סדרות, משחקים בפלאפון אל תוך הלילה – כל הדברים שמפריעים לכם להגיע לשינה עמוקה.

התחייבות למספר בריא של שעות שינה בלילה (7-8 שעות) מסייעת לגוף לשרוף יותר שומן.

מחקר שנערך מצא כי אנשים שישנים כמו שצריך, שרפו 20% יותר לאחר ארוחה מאלה שלא ישנים טוב בלילה. אז שווה לישון!

5. הימנעו מפעילות גופנית לפני השינה

אימון גופני מעיר את הגוף שלנו ומונע ממנו להשיג שנת לילה טובה. תזמנו את האימונים שלכם לשעות הבוקר – זה יעיר את הגוף שלכם ויספק לו אנרגיה לכל היום!

אבל אם מסיבה כלשהי זה ממש לא מתאים לכם בבוקר, נסו לעשות את זה עד 4 שעות לפני השינה.


שתפו עם החברים שתפו עם החברים