9 דרכים גאוניות לרדת במשקל בזמן שאתם ישנים!

את 9 אתם חייבים לדעת!



6. כבו את כל המכשירים האלקטרוניים בחדר השינה

מחקר שנערך באוניברסיטת הרווארד מצא כי אור כחול קצר הנפלט מטאבלטים וסמארטפונים מונע מהגוף לייצר את הורמון השינה, מלטונין. 

מחקר נוסף שנערך על ידי חוקרים מסינגפור מצא כי שעות ארוכות של צפייה בטלוויזיה גורמות לרמות גבוהות יותר של טריגליצרידים (המקושרים לסכרת), ורמות נמוכות יותר של אדיפונקטין (חלבון המסדיר את רמות הגלוקוז ומפרק חומצות שומן) בגוף.

7. הורידו כמה מעלות במזגן

שינה בקור נעים משפרת את האפקטיביות של אחסון BAT (רקמות שומן אדומות) בגוף שלנו, וזה מסייע לשריפת שומן המאוחסן בבטן (זה שהכי מעצבן ותקוע), ובכך גם שומר על חום גוף.

מחקר שפורסם במגזין הרפואי “Diabetes” הראה שאנשים שישנים בחדר עם טמפרטורה של 18 מעלות שרפו 75 קלוריות יותר מאלה שישנו בחדרים חמים יותר.

8. תשנו בחושך מוחלט

מחקר שפורסם מצא כי שינה בחשיכה מוחלטת מסייעת לגוף לייצר את הורמון המלטונין, אשר לא רק גורם לשינה טובה, אלא גם מסייע בשריפה של שומן חום המאוחסן במיטוכונדריה. 

9. שינה ללא בגדים

למרות שזה אולי נשמע מוזר, לשינה ללא בגדים יש יתרונות רבים. בצורה כזו, שמירה על חום גופכם קריר מאיץ את תהליך שריפת השומן. בגלל שהגוף קר בזמן השינה, זה מגדיל את השומן הטוב בגוף וזה מסייע לשריפת קלוריות.

קרדיט תמונת שער: Oleg Guta   |   מקור: brightside
שתפו עם החברים שתפו עם החברים