אם תעשו את התרגיל הפשוט הזה 10 דקות ביום, תפטרו אחת ולתמיד מהכאבים בכפות הרגלים, בברכיים ובאגן!

אתם צריכים רק 10 דקות ביום!!!



אתם בטח מכירים את הימים האלה שאתם נמצאים כל היום על הרגליים, מתרוצצים לכל מקום, אין לכם דקה של הפסקה וברגע שאתם מגיעים הביתה – הרגליים מתחילות לשרוף מכאבים.

כאבי רגליים זה דבר שכיח, אבל הבעיה האמיתית מתחילה כשאותם כאבים עוברים למפרקי הברך, האגן וכפות הרגלים והופכים לכאבים כרוניים.

אז אם אתם נוטים לסבול מכאבים כאלו, או רוצים למנוע אותם בהמשך – קבלו 6 תרגילים פשוטים לחיזוק שרירי הרגליים, שאם תעשו אותם מדי יום, תתחילו להרגיש מיד את ההבדל!

1. עליות עקבים

התרגיל הזה מחזק את השרירים שמסביב לברכיים ולקרסוליים שלכם.

ביצוע התרגיל: קחו כיסא ועמדו מאחוריו. הרימו רגל אחת וכופפו אותה באוויר. בצורה איטית הרימו את כף הרגל מהרצפה עד שתעמדו רק על האצבעות. הניחו את הרגל באיטיות של הריצפה. בצעו 10-15 חזרות בכל רגל.

2. הליכת בהונות

את התרגיל הפשוט הזה אתם יכולים לעשות במהלך השגרה היומיומית שלכם, בעבודה או בבית, בזמן שאתם עושים מטלות אחרות . התרגיל הזה יחזק את השוקיים שלכם ויאמן את בהונות וכריות הרגליים.

ביצוע התרגיל: לכו על קצות האצבעות בקצב מהיר במשך 5-15 דקות עד שתתעייפו.

3. סיבובי קרסוליים

התרגיל טוב לחיזוק רצועות הקרסוליים והגדלת הגמישות, כך במקרה של פציעה הסיכוי לנקע או שבר קטן יותר.

ביצוע התרגיל: אפשר לבצע בישיבה או בעמידה. הניפו רגל אחת באוויר, וסובבו בתנועות מעגליות ואיטיות את הקרסוליים. בכל רגל עליכם לבצע 10 מעגלים בכיוון השעון ו-10 נגד כיוון השעון.


שתפו עם החברים שתפו עם החברים