אם תעשו את התרגיל הפשוט הזה 10 דקות ביום, תפטרו אחת ולתמיד מהכאבים בכפות הרגלים, בברכיים ובאגן!

אתם צריכים רק 10 דקות ביום!!!



4. תרגילי התנגדות עם גומיה

התרגיל הזה טוב לחיזוק השוקיים והירכיים.

ביצוע התרגיל: קחו גומיית התנגדות ותמקמו אותה סביב רגל של ספה או כל מקום אחר שיהיה יציב מספיק כדי שהיא תימתח. הניחו רגל אחת מעל השניה, וכופפו קלות את הברך של הרגל התחתונה. החזיקו את הגומיה עם הרגל העליונה כפי שאתם רואים באיור. באיטיות משכו את הרגל והגומיה לכיוון הראש, 10-15 פעמים בכל רגל.

5. “משחקי בהונות”

תרגיל זה יחזק את השרירים בכפות הרגלים ויגדיל את טווח התנועה של הבהונות

ביצוע התרגיל: כופפו את הבוהות כלפי מטה, ולאחר מכן נסו להרים דברים כמו מגבת או אבנים קטנות באמצעות האצבעות.

6. הליכה על כדור

התרגיל הזה מרגיע ומחזק את כריות כף הרגל.

ביצוע התרגיל: שבו על הכיסא, ודרכו עם הרגל על כדור טניס או כדור בגודל דומה. גלגלו את הכדור קדימה ואחורה מהאצבעות לעקבים.

מסאז’ להרגעת כאבים

אם אתם אחרי יום ארוך על הרגליים והן כואבות לכם, נסו מסאז’ בנקודות לחץ. הניחו את האגודלים בין אצבעות 1 ו-2 ובין 4 ו-5, מעט מתחת, בהתאם לתמונה. עשו לעצמם מסאג’ בנקודות האלו במשך 15 דקות ותראו איך אתם נרגעים במהרה.

איורים: Natalia Tylosova \ מקור: brightside
שתפו עם החברים שתפו עם החברים