איקאה החליפה את שמות המוצרים שלה לבעיות שיש לכולנו ביחסים כחלק מקמפיין גאוני ומצחיק במיוחד!

אנחנו כבר קנינו את - איך להשאר נשואים... ואתם?!



אי אפשר להסביר את הקשר המיוחד שבין ישראלים לאיקאה. אולי זה המחיר הזול, או הקטלוג שמגיע אלינו עד הבית, או בכלל ארוחת הבוקר שמגישים שם ב-9 ש”ח.

מה שלא יהיה, לא צריך יותר מדי לשכנע אותנו הישראלים לקנות שם. בכל זאת, אנחנו מבקרים שם לפחות 4 פעמים בשנה וממש לא מזיז לנו שלנו ולכל המדינה בערך יש בדיוק את אותה הספה, והשולחן… והכוסות… והמנורה.

ובכל זאת, ענקית הריהוט השבדית, משקיעה מדי כמה זמן בפרסום מבריק וגאוני כמו הקמפיין הבא.

איקאה, בשיתוף פעולה עם חב’ הפרסום השבדית Åkestam Holst, החליטה לשנות את שמות המוצרים הכי נמכרים שלה ולהחליף אותם לבעיות היחסים הכי נפוצות בגוגל. 

מה זה אומר? שספת אירוח נקראת עכשיו “בן הזוג שלי נוחר”  ואם נחפש בגוגל  (באנגלית) את הביטוי “אמא שלי לא יודעת לבשל” נגיע לתנור נוצץ וחדש של איקאה.

קבלו עוד 30 דוגמאות מבריקות מהקמפיין שנקרא “איפה החיים קורים” (בתרגום חופשי). תסכימו איתנו שזה פשוט גאוני!

1. “בן הזוג שלי נוחר”

1

2. “אמא שלי לא יודעת לבשל”

2

3. “אכלתי יותר מדי כדורי בשר”

3

4. “כשהילדים עוזבים את הבית”

4

5. “למצוא את הדרך לחזור אחד לשני”

5

6. “אחותי תופסת לי את כל המקום”

6

7. “אחותי גונבת לי את הדברים”

7

8. “חברה שלי מדברת רק על עצמה”

8

9. “אני צריכה יותר גברים בחיי”

9

10. “קשה להוציא את המתבגר מהמיטה”

10


שתפו עם החברים שתפו עם החברים