גברים זורקים את מוצרי הג’ילט שלהם בעקבות הפרסומת החדשה והשנויה במחלוקת, ששברה את הרשת!

אתם חייבים לראות על מה כל המהומה!



לא לקח הרבה זמן לפני שהפרסומת החדשה של ג’ילט שברה את האינטרנט! אנשי השיווק של המותג העולמי החליטו שכדי לפרסם מוצר גברי לא חייבים להחפיץ נשים, ובמקום זה הם קפצו על הגל הפמיניסטי והתמקדו בנושאים חברתיים עכשוויים כמו גבריות רעילה ותנועת MeToo#.

אז זהו, שזה לא עבר להם “בשקט”… אולי הייתם מצפים שאנשים יתמכו בשינוי החברתי ויעודדו את התהליך הפרסומי שעושה “סטופ” לניצול נשי – אבל דווקא רוב הגברים גינו את המותג, הודיעו שהם מפסיקים להשתמש במוצרי החברה, וקראו לאנשי השיווק להפסיק את ה”זלזול בגברים”.

אז מה באמת גרם לכל המהומה? המשיכו לגלול כדי לראות את הפרסומת השנויה במחלוקת!

הפרסומת החדשה של ג’ילט לא עוסקת בג’ל גילוח, בסכיני גילוח או בגבר חתיך שמגלח את הזקן – הפעם היא החליטה לעשות משהו קצת שונה..

המותג פרסם פרסומת שעוסקת בבעיות חברתיות “החמות” שקשורות למין הגברי.

הסרטון נפתח עם צילומי תקריב של אידריס אלבה וגברים אחרים, עם קול שנשמע ברקע: “בריונות, תנועת ‘MeToo’ נגד הטרדה מינית, גבריות רעילה – זה הכי טוב שגבר יכול להיות?!”.

Credit: Gillette

הפרסומת מציגה תמונות של בריונות, זלזול גברי, והערות מיניות מזלזלות מצד גברים

כשהמסר הוא  “גברים צריכים לקחת אחריות על גברים אחרים”…. לומר את הדבר הנכון, לפעול בדרך הנכונה. חלקם כבר כבר עושים את זה בדברים הקטנים והגדולים. אבל ‘חלקם’ זה לא מספיק. כי הבנים שצופים היום יהיו הגברים של המחר”.

Credit: Gillette

פאנקג’ באהלה, מנהל המותג של ג’ילט בצפון אמריקה “הדיון הזה הוא הכרחי. אם לא נדבר על זה, אני לא חושב ששינוי אמיתי יקרה”

הוא ציין שהוא מקווה שגברים אשר יצפו בסרטון יהפכו להיות מודל לחיקוי והשראה עבור צעירים, וילמדו אותם איך גברים באמת צריכים להתנהג.

Credit: Gillette

הייתם חושבים שלאור השינויים החברתיים בשנים האחרונות, אנשים יעופו על זה, אבל בניגוד לציפיות, מאז שהפרסומת פורסמה ביום ראשון, היא צברה כמעט 600,000 סימוני “לא אוהב” בהשוואה ל-223,000 סימוני “אוהב” על הסרטון הרשמי שלה ביוטיוב.

גברים התחילו לגנות את המוצרים של ג’ילט, ורבים תוהים אם השימוש בפמיניזם כאסטרטגיה שיווקית הלך רחוק מדי…

Credit: Gillette

והנה, עכשיו תורכם לראות ולשפוט את הפרסומת שעשתה כל כך הרבה רעש:

אהבתם את הסרטון?

הפרסומת כמובן סחפה גל של תגובות מצד אנשים ברחבי האינטרנט…

חלק החליטו להתייחס אל זה כבדיחה:

Credit: rickygervais

בעוד אחרים היו חייבים להראות כמה כועסים הם:

Credit: RealCandaceO

Credit: piersmorgan

אה, ויש גם כמה כאלה שמחזקים את ג’ילט וטוענים שאלה שמגנים אותה הם “חלק מהבעיה”:

Credit: DGComedy

אז מה דעתכם – הפעולה השיווקית של ג’ילט נכונה, או סתם מנצלת את הווייב הבינלאומי ופוגעת בגברים?

מקור: boredpanda
שתפו עם החברים שתפו עם החברים