חוקרים מצאו שהתרגיל הפשוט הזה יכול להאריך לכם את החיים!

עצלנים מדי לפעילות גופנית? נסו את התרגיל הקטן הזה



אתם בטח כבר יודעים שבשביל אורח חיים בריא, צריך גם לזוז מידי פעם, ולא רק מהספה למקרר… המתכון לחיים ארוכים ובריאים מתחיל קודם קודם באכילה נכונה ופעילות גופנית, אבל חכו רגע לפני שאתם מתבאסים…. כי יש עוד אפשרות טובה לא פחות לבטטות כורסא כמונו.

אם אתם לא מוצאים את הזמן או כח הרצון ללכת לחדר כושר או לצאת ריצה, בואו תתחילו ממשהו פשוט. זה אולי לא יעזור לכם להוריד במשקל, אבל זה כן יכול לשפר את הגמישות ואת הבריאות שלכם.

אז מה אתם צריכים לעשות? להתכופף! והרבה!

קודם כל, בואו נעשה אבחון קל לגוף

עשו חימום קל בגוף כדי להכין את השרירים. שמרו על רגליים ישרות וגב ישר והתכופפו קדימה כשאתם מנסים לגעת עם הידיים בריצפה. שימו לב עד לאן אתם מצליחים להגיע, ואז התרוממו. עכשיו – בואו נראה מה הגיל הבריאותי של הגוף שלכם.

ידיים על הרצפה

אם הצלחתם להניח ידיים על הריצפה בלי לכופף את הגב, והשרירים שלכם מאוד רפויים – הגוף שלכם בגיל 20-25.

לגעת עם קצות האצבעות

אם הצלחתם לגעת בקושי ברצפה עם האצבעות, כופפתם קצת את הרגליים ובאופן כללי התרגיל הזה לא היה לכם נח לביצוע – הגוף שלכם בגיל 25-38.

הגעתם עד הרגליים

אם הגעתם רק עד לחלק העליון של כף הרגל, כופפתם ברכיים והרגשתם שכל השרירים שלכם נמתחים ועובדים קשה ואתם רוצים להתרומם מהתנוחה הזאת כמה שיותר מהר – הגוף שלכם בגיל 38-50.

בקושי התכופפתם

אם לא הצלחתם להגיע אפילו לכפות הרגליים וכל ניסיון להתקרב לשם גרם לכם לכופף ברכיים וממש לא היה לכם בנח בתרגיל הזה – הגוף שלכם מעל גיל 50.

ככה תוכלו לשפר את הגמישות של הגוף

אם אתם לא מרוצים מהתוצאות – כל מה שאתם צריכים לעשות זה להתכופף 30 פעמים ביום ותוך חודש תראו שיפור מדהים. כשאתם מתכופפים אתם מחזקים את הרצועות והגידים שלכם, וזה עובד בכל גיל.

בטיבט מאמינים שהגיל הבריאותי של הגוף קשור למצב הכבד, שמקושר לגמישות. ואתם בטח כבר יודעים שאורח חיים ללא פעילות גופנית משפיע גם על השרירים וגם על האיברים הפנימיים בצורה שלילית.

בונוס: ככה תשחררו שרירים תפוסים עם תרגילי התעמלות סטטית

התעמלות סטטית עוזרת למנוע התכווצויות שרירים. אם תבצעו את התרגילים האלו, תשחררו שרירים תפוסים ותמלאו את הגוף שלכם בחמצן. והתועלת הכי טובה של התרגילים האלו – הם מבצעים “מסאג'” לאברים הפנימיים ומשפרים את העיכול שלכם. אתם לא צריכים אביזרים מיוחדים לתרגילים האלו, ואפשר פשוט לבצע אותם בכל מקום ובכל זמן.

* תעצרו את הנשימה

* תשאפו אוויר פנימה לריאות ועגלו את הבטן

* תעצרו שוב את הנשימה

* תשאפו החוצה את כל האוויר שבריאות שלכם, ותשאבו את הבטן פנימה

אם התרגיל הזה גורם לכם לכאבים, כדאי להתייעץ עם רופא.

מקור: brightside
שתפו עם החברים שתפו עם החברים