14 סודות מפתיעים שמתחבאים מאחורי הלוגואים הכי המפורסמים בעולם!

איך לא שמעתי קודם על מספר 9?



9. ליווייס

מטרת העל של כל חברה היא לשכנע לקוחות פוטנציאליים שהמוצרים שלה יהפכו את חייהם לטובים יותר.

אז מה לוי עשה כדי להפיח ברעיון הזה חיים? בלוגו של ליווייס, הוא “הסתיר” ביצירתיות את החלק בגופנו שכולנו רוצים להדגיש באמצעות לבישת ג’ינס. תודו שזה שינה לכם את החיים עכשיו!

10. איביי

מייסד איביי, פייר אומידיאר, יצר את הגרסה הראשונה של האתר שלו כשעדיין עבד בחברה Echo Bay Technology בנבדה.

תחילה, אומידיאר רצה לרשום את האתר תחת הדומיין EchoBay.com. אך למרבה ההפתעה הדומיין היה תפוס, ולכן הוא קיצר את זה ל- eBay.com. למרות זאת, רבים עדיין מאמינים שאיביי (eBay) מתייחס ל”עגינה אלקטרונית” (Electronic Bay).

11. סמסונג

“סמ” בקוריאנית פירושו “3”, ו”סונג” פירושו “כוכב”.

לכן, ניתן לפרש את משמעות השם ל”שלושה כוכבים”. המספר “3” מייצג משהו “נהדר, נפוץ ורב עוצמה”.

12. סגה

ראשי התיבות של סגה (SEGA) מתייחסים ל”שירות המשחקים של יפן”.

בתחילת דרכה, החברה סיפקה מכונות משחקים של פינבול לבסיסים צבאיים.

13. אאודי

במבט ראשון, הלוגו של אאודי נראה פשוט וברור, אבל זה ממש לא המקרה!

כל מעגל בלוגו מסמל את אחת מ-4 החברות שייסדו את אאודי בשנת 1932: DKW, Horch, Wanderer, Audi.

14. אלפא רומיאו

הלוגו של אלפא רומיאו הוא בעל משמעות היסטורית עמוקה: הצלב האדום מגיע מסימלה של העיר מילאנו, ונחש הצפע צמא הדם עם הכתר הוא סימלו של בית ויסקונטי (משפחת אצולה איטלקית), אשר שלט בעיר במאה ה-14.

עם זאת, מותג הצפע היוקרתי הרג פחות אנשים מכל מותג מכונית אחר.

מקור: brightside
שתפו עם החברים שתפו עם החברים