את המסר של הפרסומות הברוטליות האלו לא תוכלו לשכוח גם אם תרצו… מעולה!

לפעמים צריך לזעזע כדי להעביר מסר, ובמקרה הזה הפרסומות שלפניכם הולכות עד הסוף. למעשה מדובר בקמפיין, הקורא להפסיק את כריתת היערות המאסיבית שמתרחשת בדרום אמריקה ובאסיה, כאשר הסלוגן שלו הוא “When the wood go, wildlife goes” או בתרגום: כשהעצים נעלמים, החיות נעלמות יחד איתם. אנחנו לא יכולנו להישאר אדישים...



לפעמים צריך לזעזע כדי להעביר מסר, ובמקרה הזה הפרסומות שלפניכם הולכות עד הסוף.

למעשה מדובר בקמפיין, הקורא להפסיק את כריתת היערות המאסיבית שמתרחשת בדרום אמריקה ובאסיה, כאשר הסלוגן שלו הוא “When the wood go, wildlife goes”  או בתרגום: כשהעצים נעלמים, החיות נעלמות יחד איתם.

אנחנו לא יכולנו להישאר אדישים…

1 2 3 4

קרדיט:  adsoftheworld.com

מקור: BoredPanda

שתפו עם החברים שתפו עם החברים