אנחנו גרים בעולם צרכני, עמוס פרסומות ולוגואים, ובאמת, לוגו מקצועי יוצר רושם של מוצר אמין ושל עסק שמכבד את עצמו, אבל נדיר שיש לוגואים שגם מזקקים באופן מושלם את המוצר שעומד מאחוריהם וגם נראים מעולה.
דניאל קרלמאטס הוא מעצב שוודי שלקח על עצמו משימה: לעצב כל יום לוגו שמייצג מילה אקראית, תוך כדי שהוא מטמיע את משמעות המילה בלוגו באופן מתוחכם ויצירתי.
“האתגר שלי היה לתת למעצב שבי להשתחרר” מספר קרלמאטס. “היה לי קשה. המילה הכי קשה הייתה פנדה” הוא ממשיך ואומר שחלק מהלוגואים התחילו ממילה, וחלק מצורה שהייתה לו בראש.
הנה 40 לוגואים נבחרים שלו שיעשו לכם חשק למתג את עצמכם מחדש!