זו הסיבה האמיתית שאתם מתעוררים כל לילה באותה השעה!

הפתרון לבעיות השינה שלכם נמצא כאן!



מתקשים להירדם בלילה? מרגישים שאתם מתעוררים שוב ושוב באותן שעות?

אין דבר יותר מתסכל מנדודי שינה, זה פוגע בתפקוד היומיומי, מפריע להתרכז ויוצר מגוון בעיות שמסוכנות לגוף שלכם, שעליהן הרחבנו בכתבה אחרת.

הבעיה הכי גדולה היא שברפואה המודרנית אין לזה ממש פתרון, חוץ מכדורי שינה… ואף אחד לא יכול לקחת כדורי שינה לנצח.

לעומת זאת, לרפואה הסינית דווקא יש פתרון והוא גם מאד הגיוני. לפי הרפואה הסינית, הקושי שלכם להרדם הוא רק התסמין, והבעיה האמיתית גם הפתרון הפתרון נמצאים במקום אחר לחלוטין.

ריכזנו לכם את הסיבות בגללן אתם עשויים להתעורר בלילה, וכמובן איך אתם יכולים לפתור את זה!

שינה נעימה לכולנו :)

מהו השעון הסיני הביולוגי?

על פי הרפואה הסינית המסורתית, הפרעות שינה כרוניות נגרמות כתוצאה משיבוש זרימת האנרגיה בגוף (צ’י). אם אין כל בעיה – האנרגיה זורמת בחופשיות בכל מערכות הגוף, אבל אם יש לכם בעיה בריאותית או מנטלית, עשויה להיווצר חסימה שתגרום לכם להתעורר בלילה .

שעון האיברים הסיני מניח שהצ’י (אנרגיית החיים) מסתובב דרך שנים עשר המרידיאנים העיקריים בגוף הקשורים לאיברים פנימיים מסוימים. מחזור זה בדרך כלל לוקח 24 שעות בזמן שלכל מערכת בגוף ניתנות שעתיים של טעינת צ’י.

לכן אם אתם מתעוררים בשעה קבועה בכל לילה, כנראה שיש לכם עודף אנרגיה בשעה הזו, מה שמרמז על בעיה באיזור ספציפי בגוף.

21:00-23:00 תריסריון

בשלבים המוקדמים של השינה, המערכת האנדוקרינית שלכם מאזנת את עצמה מחדש וכלי הדם שלכם הופכים להיות פעילים יותר. משמעות הדבר היא כי כל בעיה בריאותית הקשורה למערכת החיסונית, בלוטת התריס, בלוטות האדרנל, או למטבוליזם יכולה להשאיר אתכם ערים.

קושי להירדם במהלך הזמן הזה עשוי גם להיות סימן למתח ודאגה שהצטברו במהלך היום. כדי לשפר את איכות השינה שלכם בשלב זה, תוכלו לתרגל מדיטציה, לעשות יוגה לפני השינה, או לבצע מתיחות שרירים רצופות ותרגילי הרפיה.

23:00-1:00 כיס המרה

כיס המרה שלכם מייצר מרה, אשר נחוצה לתהליך העיכול והספיגה כדי לפרק את כל השומן שצרכתם במהלך היום. התעוררות במהלך הזמן הזה יכולה להצביע על כך שיש לכם אבנים בכיס המרה או שאתם צריכים להתאים את צריכת השומן שלכם ולאכול שמנים בריאים יותר.

כיס המרה קשור גם לאכזבה רגשית, הערכה עצמית ירודה, מרירות וטינה. אז כדי לחזור לישון, אתם צריכים להתאמן בקבלה עצמית ללא תנאי וסליחה כלפי עצמכם וכלפי אחרים.


שתפו עם החברים שתפו עם החברים