מי היה מאמין ש-8 ההרגלים הקטנים האלו מנעו מכם לרדת במשקל עד היום?!

הגיע הזמן להיפטר מההרגלים הרעים האלה...



כשאנחנו רוצים לרדת במשקל אנחנו מנסים לא מעט טריקים ודיאטות שונות ומשונות… ממלאים את המקרר בכרוב, שותים מיצים ירוקים או יוצאים לריצות מתישות – אבל הרבה פעמים כל מה שאנחנו צריכים זה רק להיפטר מכמה הרגלים רעים ולראות את התוצאות!

כמעט לכולנו יש את 8 ההרגלים הבאים – ולא תאמינו כמה מהר תוכלו לרדת במשקל אם תיפטרו מהם!

1. מדלגים על ארוחת בוקר

לא חסרים מחקרים שמראים שאנשים שאוכלים ארוחת בוקר משמינים פחות מאלו שמדלגים עליה. מחקר מסוים בדק 350 מבוגרים, ומצא שלאלו שאכלו ארוחת בוקר בכל יום היו מותניים צרות יותר מאלו שלא! המחשבה די הגיונית: אם תוותרו על הארוחה בבוקר, כנראה שתהיו מאוד רעבים עד הצהריים ותאכלו יותר.

2. לא שותים מספיק מים

מים עוזרים לנו לשרוף יותר קלוריות ולרדת במשקל. מחקר שבדק נשים במשקל עודף בחן את ההשפעה של צריכת המים על המשקל. התוצאות הראו שבשנה אחת, צריכה של ליטר מים ביום הובילה לירידה של 2 ק”ג. אז בפעם הבאה שאתם חושבים מה לשתות – לכו על מים!

3. אוכלים מאוחר בלילה

מחקרים אישרו שעדיף להימנע מארוחות מאוחרות, אלא אם אתם מעוניינים לעלות כמה ק”ג. כשאוכלים מאוחר, הגוף מאחסן את הקלוריות האלו כשומן ולא שורף אותם. חטיף קטן בערב יהיה בסדר, אבל נסו להימנע מלהציץ במקרר ממש לפני השינה.

4. שינה מועטה

שינה מועטה עשויה להשפיע על המשקל. כשאנחנו עייפים מדי, אנחנו מוותרים על התעמלות ובדרך כלל מעדיפים חטיפים עתירי פחמימות והמון קפה. בנוסף, חוסר שינה עשוי לגרום לחילוף חומרים איטי יותר – אז נסו לישון לפחות 7 שעות בלילה!


שתפו עם החברים שתפו עם החברים